Geri alım oranlarımız (2017)

2017 yılında geri alım yapmış olduğumuz ürünlere ait dağılım oranlarımız aşağıdaki tabloda yer almaktadır.

2018 yılı dağılım oranlarımız 31 Aralık 2018 tarihinden yayınlanacaktır.

88%
BİLGİSAYAR
99%
LAPTOP
76%
TABLET
83%
YAZICI
66%
MONİTÖR
69%
SUNUCU
89%
TELEFON
53%
PROJEKSİYON
86%
NETWORK ÜRÜNLERİ
75%
DİĞER

Kurumsal Ürün Geri Alımı (Buyback)

Şirketinizde belirli sürelerde satışına karar verilen, ikinci el veya kullanım dışı kalmış; bilgisayar, laptop, tablet, telefon, yazıcı, sunucu, network ekipmanları vb gibi… IT ekipmanlarınızın güncel piyasa değerinden tekliflendirilerek, firmamızca satın alınması işlemidir.

Satmayı planladığınız ürünlerinizde çalışır durumda olma şartı aranmamaktadır. Ürünleriniz; arızalı, kırık, eksik parçalı veya hurda olabilir. Geri alım bedelimiz, ürünlerin genel durumları göz önünde bulundurularak hazırlanmaktadır.

Firmanızda kullanım dışı kalmış IT ekipmanları (bilgisayar, laptop, tablet, telefon, yazıcı, lcd, sunucu ve kabinetleri, projeksiyon cihazları, tüm ağ ürünleri, televizyon, klima ve kablolar vb..) dışında ki tüm elektronik olan veya elektrik ile çalışan ürünleriniz için geri alım teklifi verebilmekteyiz.

Varlık Envanteri Oluşturma ve Raporlama (Asset Report)

Satılması planlanan ve sağlıklı bir varlık envanteri bulunmayan, kullanım dışı kalmış IT ekipmanlarınızın detaylı varlık envanterini sizin yerinize konusunda uzman olan ekibimiz tarafından ÜCRETSİZ olarak oluşturup size rapor halinde sunuyoruz.

Dilerseniz sonrasında kullanım dışı kalmış olan bu varlıklarınıza güncel değerlerinden geri alım teklifi verebiliyoruz. Ücretsiz vermiş olduğumuz bu hizmetimiz hakkında daha detaylı bilgi için bizimle iletişim kurabilirsiniz.

Personel Satışı veya Bağış

Bazı kurumsal firmalar, kullanım dışı kalmış IT ekipmanlarını öncelikle kendi personellerine satma kararı alırlar. Fakat bu karar bazı istenmeyen durumlara yol açabilmektedir. Örneğin personelinize direkt olarak satışı yapılan ikinci el bir üründe herhangi bir sorun olması durumunda IT departmanınız bu sorunla baş başa kalmaktadır. Bu durum, IT departmanınız için gereksiz iş yükü ve firmanız için ekstra zaman kayıplarına yol açar.

Bu gibi durumların yaşanmaması için; firmanızdan satın aldığımız ikinci el ürünlerin satışını, personelinize yine sizin belirleyeceğiniz bedelden faturalı olarak satışını yapabiliyoruz. Talep etmeniz durumunda dilerseniz bu ürünlere garanti hizmeti de vermekteyiz. Bu sürecin işleyişi ve kullanım dışı ürünlerinizin resmi olarak diğer bir kuruma bağışlanması ile ilgili detayları ilgili departmanımız sizinle paylaşmaktan mutluluk duyacaktır.